דיקור קוסמטי אנטי אייג'ינג

הדיקור הקוסמטי קיים כבר אלפי שנים ברפואת המזרח, טכניקת הדיקור הקוסמטי שימשה בעיקר את נשות הקיסר כדי שיהיו יפות, צעירת ובעלות עור פנים חלק ומתוח, מה שנקרא בוטוקס טבעי.

הדיקור הקוסמטי הפך לנפוץ מאוד ובעל ביקוש גבוה בעשור האחרון, דיקור קוסמטי שימש בעיקר אנשים מהעשירון העליון כמו שחקני קולנוע, כוכבי טלויזיה, אנשי בידור מפורסמים, דוגמניות ועוד, כיום הדיקור הקוסמטי הפך לטרנד מצליח בעולם האנטי איג'ינג והקוסמטיקה הטבעית.

דיקור קוסמטי אנטי איג'ינג הינו טיפול המחדש את תאי העור ומחזיר את הנעורים בכך שהוא מגביר את זרימת הדם והחמצן לאזור המטופל, לפי הרפואה הסינית אנו מביאים את הצ'י ( אנרגית החיים) למקום בו אנו מטפלים, הוא מסייע בייצור קולגן טבעי המחייה את העור, משפר את גמישותו ומחזק את שרירי הפנים ומעודד את תהליך המטבוליזם הטבעי של תאי העור, מה שמאט את תהליך ההזדקנות של העור.

הדיקור הקוסמטי מתאים גם לאיזורים אחרים בגוף כמו לצלקות אחרי ניתוח קיסרי וניתוחים אחרים המשאירים צלקות ושינויים פיגמנטים על גבי העור, חתכים עמוקים כוויות וכו..

בדיקור הקוסמטי אנו למעשה משתמשים במאגרי הגוף שלנו תוך ניצול מקסימאלי של החומרים שנמצאים בגופנו באופן טבעי בחידוש תאי העור וכל זאת מבלי להכניס לגופנו חומרים כימיים וזריקות.

בטיפולי דיקור קוסמטי ינתנו הנחיות לתזונה נכונה המתאימה לתהליך, סדרת הטיפולים מתבצעת בתדירות של פעמיים בשבוע למשך 8-14 שבועות ולאחר מכן רצוי לבצע טיפול תחזוקתי אחת לחודש.

מאמר שהתפרסם בשנת 1996 בעיתון בינלאומי לאקופנטורה בו השתתפו כ 300 אנשים אשר טופלו בדיקור קוסמטי, והתוצאות היו מדהימות! כ 98% אחוז מהמטופלים הראו מגמה חיובית עם שיפור משמעותי בגוון העור, בקמטים ובמראה הכללי של עור הפנים, עוד דיווחו המטופלים על הרגשה כללית טובה יותר וחיוניות מעבר לתוצאות המרהיבות לאחר סדרת טיפולים אחת.

הדיקור הקוסמטי התגלה לראשונה בביג'ין בזמן שהרופאים טיפלו באנשים שסבלו משיתוק פנים (פציאליס) וטופלו באמצעות דיקור סיני, הרופאים שטיפלו באותם חולים גילו שמעבר להעלמת השיתוק (כפי שאנו נוהגים לטפל בדיקור סיני עד עצם היום הזה), נוצר שינוי כללי בעור הפנים, לא רק שהצליחו להעלים את השיתוק אלא גם גוון עור הפנים השתנה, נעלמו כתמי פיגמנטציה, העור הפך למתוח יותר ועם פחות קמטים וקוים, שם בעצם התחילה פריצת הדרך הראשונית בטיפולי דיקור סיני קוסמטי ואנטי איג'ינג.

לקביעת תור חייגו עכשיו 050-200-889