דיקור סיני לכאבים בקרסול

דיקור סיני לכאבים בקרסול
כואב לך ?
מחקרים מוכיחים : "דיקור סיני יעיל מאוד לטיפול בכאבים…"
טיפול בדיקור סיני לכאבי בקרסול יכול להפחית כאבים כבר בטיפול הראשון !

דיקור סיני מסייע רבות לכאבים בקרסול בין אם נגרמו כתוצאה מטראומה או חבלה כמו נקע בקרסול כתוצאה מתנועה לא טובה או סיבוב המפרק בזמן ריצה או הליכה.

דיקור סיני מטפל בכאבים בקרסול גם כתוצאה ממצב דלקתי אשר יכול להגרם גם ממאמץ יתר, תופעה זו נפוצה יותר אצל אנשים העוסקים בספורט וגם אצל אנשים הנוטים לעודף משקל.

כאבים בקרסול יכולים להגרם גם כתוצאה מנעילת נעליים לא מתאימות כמו נעלי עקב או נעלי פלטפורמה.

כאבים בקרסול יכולים להגרם גם כתוצאה מיציבה לא טובה, במקרה זה מומלץ להעזר במדרסים או נעליים מתקנות ובכך לשפר את היציבה, ולאחר מכן מומלץ לשקם את הרצועות והגידים המקיפים את מפרק הקרסול על ידי תרגילי התעמלות מתאימים וזאת כדי להביא את הרצועות והגידים לרמת הגמישות והאלסטיות הנדרשת לפעילות תקינה של מפרק הקרסול.
דיקור סיני מסייע רבות גם לכאבים בחלק החיצוני וגם לכאבים בחלק הפנימי של הקרסול וזאת יחד עם תרגילי התעמלות או פיזיותרפיה המתאימים לבעיה.
דיקור סיני לכאבי קרסול מסייע גם במצבי דלקת במפרק הקרסול, הדלקת יכולה להופיע במקביל לכאב או קצת אחרי, הכאבים בקרסול יכולים במשך הזמן לגרום גם לכאבים בעקב שגם כאן התופעה מאוד מוכרת ומאוד נפוצה ובטיפולי דיקור סיני אנו מטפלים בשתי הבעיות במקביל .
הכאב בעקב לרוב נגרם כתוצאה ממתיחה של רצועה המחברת בין העקב לקידמת כף הרגל מה שמוביל לבעיה שנקראת דורבן, וגם בתופעה הזו ניתן לטפל בדיקור סיני.

הקרסול הוא מפרק אשר נושא את רוב משקל הגוף ועליו קיימים עומסים ולחצים.
סביב מפרק הקרסול ישנם גידים, רצועות חיבור וסחוסים שתפקידם לשמור על מפרק הקרסול במקומו.
אחת הסיבות השכיחות לכאב בקרסול היא סיבוב מפרק הקרסול, או כמו המושג שכולנו מכירים שנקרא נקע בקרסול.
נקע בקרסול לרוב משפיע על הצד החיצוני של מפרק הקרסול וזאת כתוצאה ממתיחת יתר של הגידים והרצועות העוטפים את המפרק בזמן סיבוב לא טוב של הקרסול.

לרוב המפרק נפוח וכואב, ניתן לעשות קומפרסים קרים בלבד למשך מספר ימים.

דיקור סיני עוזר מאוד לכאבים בקרסול ולהחלמת המפרק הפגוע, הדיקור מסייע גם לדלקת וגם לכאב.

לקביעת תור חייגו עכשיו 050-200-889