דיקור סיני לטיפול בטחורים

כואב לך ?
מחקרים מוכיחים : "דיקור סיני יעיל מאוד לטיפול בכאבים…"
טיפול בדיקור סיני לטיפול בטחורים יכול להפחית כאבים כבר בטיפול הראשון !

דיקור סיני לטיפול בטחורים הוא טיפול ללא כאבים וללא תופעות לוואי כבר למעלה מאלפיים שנים. דיקור סיני מקל על כאבים הנגרמים מטחורים בחלק גדול מהמקרים בצורה מיידית. טחורים הינם כלי דם ורידים המתנפחים באזור פי הטבעת בעקבות גורמים שונים.

טחורים בד"כ כואבים, שורפים ומגרדיםוזאת כתוצאה מגודש הנוצר בכלי הדם סביב פי הטבעת.טחורים יכולים להיות פנימיים או חיצוניים, טחורים פנימיים נמצאים בתוך פי הטבעת בסוף החלחולת.

חשוב לדעת שלכול בני האדם יש טחורים, זה איבר אנטומי נורמלי בעל מס' תפקידים בגוף האדם.

בין התפקידים של הטחורים הפנימיים היא שליטה על הסוגרים במצבים בהם נוצר לחץ תוך ביטני, כמו בזמן התעטשות או שיעול חזק, במצב זה תפקידם לסייע בסגירה חזקה של פי הטבעת, בנוסף הם אחראים על ההפרדה בין מצב נוזלי, מוצק או גזים.

רוב התופעות המתרחשות כתוצאה בטחורים פנימיים הינה דימום בזמן יציאה או מעט דם בהיר על נייר הטואלט, גירוד ותחושת חוסר התרוקנות מלאה, הבעיה מתחילה כאשר הם יוצאים אל מחוץ לפי הטבעת לא ניתן להחזירם פנימה.

טחורים חיצוניים הינם כלי דם ורידים הנמצאים מחוץ לפי הטבעת וברוב המקרים הם לא כואבים, הכאבים מתחילים כאשר נוצר גודש של דם בתוכם והכי כואב כאשר יש קריש דם בתוכם, מעיין "גולה" קשה וכואבת מאוד ולעיתים מדממת.

כאן למעשה מתחילה הבעיה כאשר הטחורים גדושים ומלאים בדם, תופעה זו נגרמת כאשר אין איזון בין כמות הדם הנכנסת לבין המתנקזת, כך שנאגרת לה כמות דם גדולה בכלי הדם שגורמת לגודש ובצקת בדופן הטחור וזה ממש כואב.

סיבות רבות יכולות לגרום לתופעה הלא נעימה הזו בינהם התאמצות יתר בזמן יציאה ופעילות מעיים במקרה זה נוצר לחץ חזק על רצפת האגן, סיבה נוספת ומאוד נפוצה היא אצל אנשים הנוטים לסבול מעצירות ומבלים לפעמים זמן ממושך בחדר השירותים, תקופת ההריון יכולה להביא עימה לעיתים את התופעה וזו כתוצאה מלחץ על רצפת האגן והחלחולת, כמו כן גם לידה קשה יכולה לגרום לטחורים, אורח חיים לחוץ עם הרבה לחץ וסטרס נפשי, תזונה דלה בסיבים תזונתיים, אי שתיית מים בצורה מספקת, היעדר פעילות גופנית, וישיבה ממושכת בעבודה, כל אלה בהחלט יכולים לעודד את הסיבה לטחורים, נבדקו גם סממנים גנטיים אך הבדיקות והממצאים אינם חד משמעים.

לשמחתנו ישנם היום שיטות רבות שיכולות לסייע ולשפר משמעותית התסמינים המלוים את התופעה באמצעים ביתיים פשוטים כמו ישבה באמבט עם מים קרים, לטבול מעט חומץ תפוחים אורגני בצמר גפן ולהניח במקום, להקפיא פז גזה ולשים במקום, אפשר להשתמש בשמנים ארומותרפיים המאלחשים כאב ומסייעים לחיטוי המקום, גם מנוחה מאוד עוזרת לכאבים, פשוט לשכב על הגב ומומלץ להרים מעט את הרגליים.

דיקור סיני לטחורים הוכח כטיפול יעיל ומסייע רבות לבעיה שממנה סובלים אנשים רבים ובעיקר נשים.

דיקור סיני עוזר בהרבה מקרים כבר בטיפול הראשון, הדיקור הסיני מקל על הכאבים המלוים את הסובלים מטחורים ובעזרת הדיקור הסיני ניתן לעצור גם את הדימומים, בטיפולים בדיקור סיני לטחורים עובדים גם על הטחורים עצמם וגם על הסיבה שגרמה לטחורים, בין אם מדובר על תזונה ואורח חיים או עצירות, הריון וכו..

אצל 90 אחוז מהמטופלים שטופלו בדיקור סיני לטחורים היתה הקלה עד הבראה מוחלטת של הטחורים וזאת בתוספת שינויים בהרגלי התזונה ואורח החיים, ולפעמים נעזרים בפורמולות צמחים מהרפואה הסינית אשר מסייעים רבות לטחורים וגם להמנעות מחזרתם.

דיקור סיני יעיל מאוד לטחורים בכל גיל, טיפול בדיקור סיני לטחורים מרגיע את הכאב ואת אי הנוחות הנגרמת בזמן ישיבה, הליכה, וגם בזמן שיש צורך ללכת לשירותים.

לקביעת תור חייגו עכשיו 050-200-889