דיקור סיני לכאבי גב

כואב לך ?
מחקרים מוכיחים : "דיקור סיני יעיל מאוד לטיפול בכאבים…"
טיפול בדיקור סיני לכאבי גב יכול להפחית כאבים כבר בטיפול הראשון !

טיפול בדיקור סיני לכאבי גב הוכח כיעיל ביותר, הטיפול בדיקור סיני מטפל ומפחית באחוזים גבוהים את כאבי הגב ולרוב ישנה הקלה כבר בטיפול הראשון, דיקור סיני מסייע גם במצבי דלקת ומסייע לחזור לאורך חיים בריא, נורמלי ותקין והכי חשוב ללא כאבים וללא תרופות.

דיקור סיני לכאבי גב הפך לאחד מהטיפולים המבוקשים ביותר בארץ ובעולם, מחקרים רפואיים הוכיחו מעל כל ספק את יעילות הטיפול בדיקור סיני לכאבי גב וזאת בהשוואה לטיפולים אחרים כמו טיפולי פיזיותרפיה, זריקות ומשכחי כאבים אשר יכולים להקל בטווח הקצר אך אינם מסייעים תמיד בטווח הארוך, ידוע שלא ניתן לצרוך משכחי כאבים לאורך זמן, בחלק מהמקרים אחרי תרופות, פיזיותרפיה וכו.. לא נשאר לרופא אלא להמליץ על ניתוח ואכן ישנם מקרים שבהם אין ברירה ומנתחים.

כאבי גב ובעיקר כאבי גב תחתון הינם אחת מהסיבות השכיחות ביותר לביקור אצל רופא אורטופד ואצלי במרפאה.
כ 80% מהאוכלוסייה סובלת או תסבול מכאבי גב מתישהו בחיים, בין אם מדובר בכאבי גב תחתון או כאבי גב אחרים כמו כאבי גב אמצעי או כאבי גב עליון.

80% מהמטופלים שטופלו בדיקור סיני לכאבי גב דיווחו על שיפור והקלה משמעותית ברמת הכאבים ובתדירות הופעתם כבר מהטיפולים הראשונים.
הטיפול בדיקור סיני לכאבי גב יכול לשמש גם למניעה של כאבים בעתיד, דיקור סיני לכאבי גב מטפל גם במצבי דלקת ומוריד את תדירות ועוצמת הכאב גם אם כאבי הגב הם כתוצאה ממצבים פיזיולוגים כמו פריצת דיסק, בלט דיסק, היצרות התעלה הספניולית וכו…

טיפול בדיקור סיני מסייע מאוד גם לכאבי גב עם הקרנות לרגלים, כאשר לרוב תופעה זו מתרחשת במצבים של בלט דיסק וגם כאשר ישנה דלקת בעצב הסכיאטיקה או בשמו הנוסף עצב האישיאס, לרוב מרגישים מתיחה, כאב ונימול שמתחיל באזור הישבן וממשיך לאזור הירך. הקרנות לרגלים יכולות להתרחש גם בפריצת דיסק, תזוזה של חוליות ובלט דיסק, דיקור סיני מטפל ומסייע רבות לתופעה זו ומפחית את הכאבים ואת ההקרנות לרגלים ובחלק גדול מהמקרים ישנה העלמות מוחלטת של הכאבים.

אלפי אנשים אשר סובלים מכאבי גב, פריצת דיסק, בלט דיסק או הצרות של התעלות בעמוד השדרה ואפילו כאבי שרירים מעידים על הקלה משמעותית בכאבים בזכות הטיפול בדיקור סיני לכאבי גב ומקיימים אורך חיים ללא כאבים תוך שמירה על הכללים החשובים כמו ישיבה נכונה, שכיבה מתאימה, התכופפות נכונה, הרמת משאות ועד טיפים שמקבלים בטיפול.

דיקור סיני יכול לעזור במקרים הבאים:

  • כאבי גב כתוצאה מעומס ועבודה פיזית מאומצת.
  • פריצת דיסק או בלט דיסק.
  • כאבי שרירים.
  • שינויים ניווניים בעמוד השדרה.
  • כאבי גב עם הקרנות לרגליים.
  • סיאטיקה.
  • הצרות של התעלות הספינליות.

לקביעת תור חייגו עכשיו 050-200-889